0 (800) 402 204
Графік роботи
Графік роботи колл-центру0 (800) 402 204
ПН – ПТ
з 08:30 до 21:00
СБ – НД
з 10:00 до 17:00
Рус
Укр

Оплата і доставка

Оплата товарів

Ви можете сплатити покупки, зроблені в інтернет-магазині promenu.ua, будь-яким зручним для вас способом. Ціна товару на сайті зазначається за одиницю (1 шт., 1 набір, 1 пакування тощо) й не враховує вартість доставлення. Оберіть свій спосіб оплати:

Банківською картою (Visa, Mastercard). 

  • Оплата здійснюється з допомогою Liqpay під час оформлення замовлення. Зарахування коштів відбувається миттєво, тож вам залишається підтвердити адресу доставлення нашому оператору.

Готівкою або карткою в одному з роздрібних магазинів мережі ProMenu

  • Даний вид оплати проводиться під час самовивозу товару з магазину ProMenu.

Післяплатою

  • Ви можете оплатити ваше замовлення при отриманні, попередньо оглянувши та перевіривши у відділенні компанії-вантажоперевізника ( Нова Пошта)
  • Ви не сплачуєте комісію за післяплату - втрати за переказ грошей бере на себе ProMenu

Безготівковий розрахунок (для юридичних осіб за необхідності рахунку-фактури)

  • Після узгодження замовлення менеджер інтернет-магазину promenu.ua надішле на ваш e-mail рахунок-фактуру, сплатити який ви зможете в будь-якому банку.

 

Доставлення товару

Крім самовивозу з магазинів, доставлення товару здійснюється наступними способами:

  • Нова Пошта

Ми працюємо для вас щодня. Для швидкого та якісного доставляння замовлень ми користуємося послугами тільки перевірених і надійних кур'єрських служб. Перед відправленням товару наші менеджери узгодять з вами зручний для вас спосіб доставлення. Терміни доставляння уточнюйте, будь ласка, у менеджерів в індивідуальному порядку.

Вартість доставлення у ВСІ міста та населені пункти України складають 55 грн. За умови замовлення на суму від 1000 грн - ДОСТАВЛЕННЯ БЕЗПЛАТНЕ! Для самовивозу товару наявні роздрібні магазини мережі ProMenu.

Шановні покупці! Перш ніж надіслати вам товар ми ретельно перевіряємо кожну одиницю на цілісність, наявність браку, пошкоджень та повну комплектацію.

ВАЖЛИВО! Перевірку цілісності пакування, комплектності та зовнішнього вигляду товару на наявність сколів, подряпин, тріщин, вм'ятин або інших пошкоджень здійснюйте ДО моменту сплати у відділенні кур'єрської служби. Ваш підпис в акті прийняття-передання означає, що вас повністю влаштовує вигляд, якість та комплектність отриманого товару. Після підписання акту прийняття-передання претензії до інтернет-магазину promenu.ua стосовно зовнішніх дефектів та некомплектності замовлення не приймаються.

Як повернути/обміняти товар неналежної якості читайте в розділі «Гарантія та повернення».

 

Дякуємо, що обираєте ProMenu

Вдалих вам покупок!