0 (800) 402 204
Графік роботи
Графік роботи колл-центру0 (800) 402 204
ПН – ПТ
з 08:30 до 21:00
СБ – НД
з 10:00 до 17:00
Рус
Укр

Гарантія та повернення

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ: ЯКЩО ВИ КУПУВАЛИ ТОВАР ОНЛАЙН ТА ОТРИМУВАЛИ ЗАМОВЛЕННЯ КУР’ЄРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ

Товар, куплений в нашому інтернет-магазині, який не підійшов за якимись причинами та не був у вжитку, можна повернути протягом 14 днів з моменту його покупки (відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Які документи потрібні для повернення товару?

  • Заповнений бланк заяви-накладної, що додається до замовлення або який можна звантажити з нашого сайту тут
  • Оригінал гарантійного талона (якщо він був у комплекті з товаром)

Ми зможемо прийняти ваше повернення за умови, що:

  • З моменту купівлі пройшло не більш ніж 14 днів
  • У вас є накладна
  • Товар не був в експлуатації й не втратив товарного виду або споживацьких властивостей
  • Не ушкоджене оригінальне пакування або ярлики (правильне акуратне відчинення картонного пакування не вважається за пошкодження)
  • Товар не належить до переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з П​остановленням Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.:
    1. продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети самогігієни
    2. парфумерно-косметичні вироби, товари в аерозольному пакуванні
    3. дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні
    4. рукавички, рукавиці
    5. предмети особистої гігієни (леза, зубні щітки, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші аналогічні товари)
    6. інструменти для манікюру і педикюру
    7. тканини, тюлегардинні та мереживні полотна
    8. постільна білизна
    9. товари для немовлят
    10. друковані видання (книги, журнали та ін.)
    11. інші товари, зазначені в повному переліку

Перевірка якості та комплектності товару під час приймання

Перш ніж відправити вам товар, ми ретельно перевіряємо кожну одиницю на предмет цілісності, браку, пошкоджень і комплектності. Здійснюйте перевірку цілісності пакування, комплектності та зовнішнього вигляду товару на наявність сколів, подряпин, тріщин, вм'ятин або інших пошкоджень ДО моменту оплати в присутності співробітника кур'єрської служби. Ваш підпис в акті прийняття-передання означає, що вас повністю влаштовує товарний вигляд і комплектація отриманого товару. На жаль, після підписання вами акту прийняття-передання ми не зможемо прийняти ваші претензії щодо зовнішніх дефектів і некомплектності замовлення.

Повернення товару із прихованим дефектом/браком

Для повернення товару з прихованим дефектом/браком вам потрібно оформити рекламаційний акт. Для правильного оформлення рекламації, будь ласка, зверніться до нашого продавця-консультанта в будь-якому нашому магазині (адреси магазинів указані тут) або до оператора гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.

Повернення побутової техніки

Для повернення вживаної побутової техніки вам потрібно надати гарантійний талон, який додавався до приладу, а також висновок сервісного центру-партнера. Для отримання висновку вам потрібно звернутися в один з сервіс-центрів, зазначених у вашому гарантійному талоні. Адресу потрібного сервісного центру ви також можете уточнити в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.

Якщо ваш прилад не був у вжитку, у зв'язку із сервісним центром нема потреби. Ви можете оформити повернення за звичайною процедурою в нашому магазині.v

На жаль, якщо ваш прилад був у вжитку, ми не зможемо прийняти повернення без висновку сервісного центру та гарантійного талона на прилад.

Примітка: Повернення побутової техніки виробників KitchenAid і Smeg здійснюється тільки в офіційних сервісних центрах KitchenAid і Smeg (адреси центрів технічного обслуговування наведені у вашому гарантійному талоні, а також ви можете уточнити адресу в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204).

Обмін товару

Якщо ви хочете обміняти придбаний товар на інший, ви можете купити потрібний вам товар у нас в магазині або в інтернет-магазині, а товар, який вам не підійшов, можете повернути нам за звичайною процедурою повернення.

Як повернути товар?

Ви можете повернути товар, куплений онлайн, будь-яким з наступних способів. Відправити нам товар кур'єрською службою Міст Експрес або Нова Пошта (виклик кур'єра або з будь-якого відділення кур'єрської служби). Щоб ми змогли обробити ваше повернення якомога швидше, будь ласка, надсилайте повернення на адресу магазину-відправника (він вказаний у накладній, яка додавалася до онлайн-замовлення, і в документі кур'єрської служби. Також його можна уточнити у наших операторів гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204).

Важливо:

  • У разі відправлення товару кур'єрською службою обов'язково прикладіть до товару заповнений бланк заяви-накладної, який додавався до замовлення. Якщо ви втратили бланк заяви, ви можете завантажити його тут.
  • При поверненні товару належної якості вартість пересилання повернення сплачує клієнт за тарифами кур'єрської служби.
  • При поверненні товару з дефектом/браком (рекламаційний випадок) наш магазин бере на себе витрати на пересилання повернення. Для коректного оформлення рекламації, будь ласка, зв'яжіться з нашими операторами гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.
  • Принести товар до того магазину, з якого його відвантажили (адреси магазинів указані тут). При поверненні через магазин вам потрібно прикласти до товару самостійно заповнений бланк заяви-накладної. Ви також можете оформити таку заяву прямо в магазині (для цього вам потрібні будуть паспортні дані).

Як вам будуть повернені кошти?

Гроші будуть повернуті на ту платіжну карту, дані якої будуть вказані вами в заяві-накладній, після отримання та обробки повернення магазином-відправником.

Важливо: якщо ви отримували товар кур'єрським доставленням і робите повернення через магазин, ми зможемо повернути вам гроші тільки переказом на платіжну карту.

Це означає, що ми не зможемо вам повернути гроші готівкою відразу в момент повернення товару безпосередньо в магазині – ми перерахуємо вам кошти на карту, яку ви вказали у заяві на повернення.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ: ЯКЩО ВИ КУПУВАЛИ ТОВАР В МАГАЗИНІ ЧИ ЗАБИРАЛИ ОНЛАЙН-ЗАМОВЛЕННЯ САМОСТІЙНО З МАГАЗИНУ

Товар, куплений в наших магазинах, що не підійшов з яких-небудь причин і не був у вжитку, можна повернути протягом 14 днів з моменту його покупки (відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Які документи потрібні для повернення товару?

  • Чек/документ, що підтверджує покупку
  • Паспорт/інший документ, що засвідчує особу
  • Оригінал гарантійного талона (якщо він додавався до товару)
  • Якщо ви оплачували товар платіжною карткою - платіжна карта і термінальний чек

Ми зможемо прийняти ваш повернення за умови, якщо:

  • З моменту купівлі пройшло не більш ніж 14 днів
  • У вас є накладна
  • Товар не був в експлуатації й не втратив товарного виду або споживацьких властивостей
  • Не ушкоджене оригінальне пакування або ярлики (правильне акуратне відчинення картонного пакування не вважається за пошкодження)
  • Товар не належить до переліку товарів, що не підлягають поверненню та обміну згідно з П​остановленням Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.:
    1. продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети самогігієни
    2. парфумерно-косметичні вироби, товари в аерозольному пакуванні
    3. дитячі іграшки м’які, дитячі іграшки гумові надувні
    4. рукавички, рукавиці
    5. предмети особистої гігієни (леза, зубні щітки, масажні щітки, шпильки, бігуді для волосся та інші аналогічні товари)
    6. інструменти для манікюру і педикюру
    7. тканини, тюлегардинні та мереживні полотна
    8. постільна білизна
    9. товари для немовлят
    10. друковані видання (книги, журнали та ін.)
    11. інші товари, зазначені в повному переліку

ВАЖЛИВО!

Повернення товару з прихованим дефектом/браком

Для повернення товару з прихованим дефектом/браком вам потрібно оформити рекламаційний акт. Для правильного оформлення рекламації, будь ласка, зверніться до нашого продавця-консультанта в будь-якому нашому магазині (адреси магазинів указані тут) або до оператора гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.

Повернення побутової техніки

Для повернення вживаної побутової техніки вам потрібно надати гарантійний талон, який додавався до приладу, а також висновок сервісного центру-партнера. Для отримання висновку вам потрібно звернутися в один з сервіс-центрів, зазначених у вашому гарантійному талоні. Адресу потрібного сервісного центру ви також можете уточнити в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204.

Якщо ваш прилад не був у вжитку, у зв'язку із сервісним центром нема потреби. Ви можете оформити повернення за звичайною процедурою в нашому магазині.

На жаль, якщо ваш прилад був у вжитку, ми не зможемо прийняти повернення без висновку сервісного центру та гарантійного талона на прилад.

Примітка: Повернення побутової техніки виробників KitchenAid і Smeg здійснюється тільки в офіційних сервісних центрах KitchenAid і Smeg (адреси центрів технічного обслуговування наведені у вашому гарантійному талоні, а також ви можете уточнити адресу в операторів нашої гарячої лінії за телефоном 0 (800) 402 204).

Обмін товару

Якщо ви хочете обміняти придбаний товар на інший, ви можете купити потрібний вам товар у нас в магазині або в інтернет-магазині, а товар, який вам не підійшов, можете повернути нам за звичайною процедурою повернення.

Як повернути товар?

  • Найзручніший і швидкий спосіб повернути товар, куплений або отриманий самовивозом в магазині, це принести його саме в той магазин, в якому ви його купили. Заява на повернення ви зможете оформити безпосередньо в магазині або оформити самостійно, завантаживши його тут. Нагадуємо, що для оформлення повернення в магазині вам потрібно мати при собі чек на товар і документ, що засвідчує особу. Якщо ви сплачували покупку платіжною карткою, вам також потрібно мати при собі цю карту і термінальний чек.
  • Ви можете також здати товар в будь-якому іншому магазині нашої мережі, однак для проведення повернення грошей вам в будь-якому випадку потрібно буде відвідати саме той магазин, в якому ви зробили покупку.

Як будуть повернуті гроші?

  • Якщо ви оплачували покупку через касу магазину, ми повернемо вам гроші через касу цього ж магазину при оформленні заяви на повернення.
  • Якщо ви оплачували покупку платіжною карткою, гроші будуть повернуті на цю ж карту.